Jak nakupovat

 

Vše o nákupu ve čtyřech bodech:

  1. Obchod funguje jako jiné internetové obchody, má košík, výhody pro registrované zákazníky a propracované logistické zázemí
  2. Cenu za dopravu a balné naleznete v sekci "Doprava".
  3. Bazénové příslušenství doručujeme pomocí spolehlivé dopravní společnosti, v Praze umožňujeme osobní odběr.
  4. Reklamace a vracení zboží řešíme podle platných zákonů. Nabízíme pouze kvalitní výrobky,u kterých můžeme zaručit plnou záruční dobu, neprodáváme nejlevnější zařízení pochybných výrobců. 
  

Jak nakupovat?

Vyberte si požadované zboží.
 

Výběr zboží v našem obchodě probíhá pomocí přehledného menu. Vyhledávání (nabídka vlevo) slouží pro hledaní tak, že zadáte kategorii,do které zažízení nebo materiál patří.Pokud si nejsme jisti, kliknutím na odkaz "Kategorie" získáme zobrazení příslušné skupiny výrobků. Pro více informací o produktu klikněte na jeho popis. Ceny jsou uváděny bez DPH. Zadejte požadovaný počet kusů. Jste-li rozhodnuti ve výběru, klikněte v popisu produktu do pole vedle symbolu nákupního košíku a na klávesnici zadejte požadovaný počet kusů. Klepnutím na symbol "Do košíku" ho vložte do košíku.

Chcete-li pokračovat ve vyhledávání, můžete do košíku přidávat další zboží dle Vašeho výběru. Pokud již chcete objednat a nehodláte vybírat další zboží, klikněte na tlačítko nákupní košík.

Aktuální stav Vaší objednávky zjistíte v horní liště, po kliknutí vedle tlačítka "nákupní košík"(Položek v košíku:).Na této stránce uvidíte vybrané položky a jejich počet. Prohlédněte, co jste si vybrali a pokračujte kliknutím na tlačítko "objednat". Rovněž zde můžete vybrané položky vymazat stisknutím "odstranit". Vyplňte fakturační údaje, dodací adresu, telefonický kontakt a odešlete objednávku.

Nyní musíte zadat údaje potřebné k realizaci objednávky:
  • Vaše jméno a úplná adresa (případně sídlo firmy IČO, DIČ pro daňový doklad)
  • Nejsou-li fakturační údaje shodné s místem dodání,vyplňte doručovací údaje.
  • Vyberte jestli chcete zboží dopravit nebo osobně odebrat.
  • Váš telefon (nejlépe mobilní) pro případný kontakt.

 

O stavu vaší objednávky vás budeme informovat e-mailem nebo telefonem. Na Váš e-mail přijde potvrzení o přijetí objednávky. Zboží, které je skladem, expedujeme nejpozději druhý den od objednání. V tomto případě Vás bude kontaktovat až pracovník doručovatelské služby. Zboží, které není skladem, dodáváme, je-li k dispozici u výrobce nebo dovozce, ve většině případů do 10 dnů. Pokud není v našich možnostech některé zboži dodat, budete o tom neprodleně informováni telefonicky či e-mailem. Objednané zboží Vám bude dodáno prostřednictvím Vámi vybrané zásilkové služby. Stav Vaší zásilky můžete sledovat na stránkách příslušné zásilkové firmy pod číslem, které bude zasláno po expedici zboží na váš e-mail. Faktura za Vámi objednané zboží bude umístěna v obálce pod lepící páskou. V případě osobního odběru v našem e-shopu budete konkatováni pro upřesnění termínu. 

Přihlásit
Zapomněli jste heslo?
Zadejte Váš e-mail a přihlašovací údaje Vám budou zaslány na Vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.


Košík je prázdný

Poslední navštívené zboží
  • Doposud jste žádné zboží nenavštívili.
Rychlé vyhledávání
Facebook
Reklamace

Pro bližší informace o postupu reklamace klikněte na odkaz: Reklamace

 
 
 
© Bazény Janura